Την παραίτησή της υπέβαλε η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Αμφιλοχίας

Την παραίτησή της υπέβαλε η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αμφιλοχίας Κα Μαργάρη-Ζαβογιάννη Ελευθερία στον Δήμαρχο Κο Κοιμήση Απόστολο.

Απευθυνόμενη η Κα Μαργάρη-Ζαβογιάννη Ελευθερία στους Αμφιλοχιώτες έκανε την δήλωση που ακολουθεί:

Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες

Με αίσθημα ευθύνης και ιδιαίτερης ευαισθησίας για αυτό που υπηρέτησα επι σειρά δεκαετιών στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης του Δήμου μας υπέβαλα λόγω πολιτικών συγκυριών και ραγδαίων εξελίξεων στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές την παραίτησή μου απο το αξίωμα της Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου στις 11/03/2014

Ευχαριστώ όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους από τα βάθη της καρδιάς μου για την εκτίμηση στο πρόσωπό μου.

Παραμένω ενεργή Δημοτική Σύμβουλος μέχρι το τέλος της σημερινής Δημοτικής αρχής , και είμαι στην διάθεσή σας να ανταποκριθώ στο θεσμικό μου ρόλο.

Σας ευχαριστώ

Ελευθερία Μαργάρη-Ζαβογιάννη

Tο κείμενο παραίτησης της Κας Ελευθερίας Μαργάρη-Ζαβογιάννη αναφέρει τα εξής:

ΠΡΟΣ
Κο Δήμαρχο Αμφιλοχίας & Δημοτικούς Συμβούλους

Υποβάλλω την παραίτησή μου από το αξίωμα της Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Αμφιλοχίας
για προσωπικούς μου λόγους

Με εκτίμηση

ΜΑΡΓΑΡΗ – ΖΑΒΟΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου