Κεντρική Οδός Ε65: συζητείται και συγχώνευση με την Ιόνια Οδό


Ενώ η Ιόνια οδός φέρεται ως «βιώσιμη οικονομικά» δεν ισχύει το ίδιο για τον Ε65
Ενώ η Ιόνια οδός φέρεται ως «βιώσιμη οικονομικά» δεν ισχύει το ίδιο για τον Ε65 και ως εκ τούτου, οι διαπραγματεύσεις για την επανεκκίνησή του, ενώ εκπνέει και ο Νοέμβριος, συνεχίζονται.

Το μικρό «φως» στο τούνελ, αν δεν είναι το… τρένο που θα «πατήσει» το έργο, είναι το γεγονός ότι η κοινοπραξία η οποία έχει αναλάβει την κατασκευή και των δύο δρόμων, συζητάει έστω και με μεγάλες δυσκολίες τη «συγχώνευσή τους».


Αυτή η προοπτική ουσιαστικά θα σημάνει μεν τη συνέχεια της κατασκευής του Ε65 που κινδυνεύει άμεσα αυτή τη στιγμή με οριστικό σταμάτημα (και ενώ έχει ολοκληρωθεί γύρω στο 15% του έργου, μόλις), αλλά και απώλεια κερδών για την κοινοπραξία. Ακόμη και αν όμως η κοινοπραξία πειστεί από τον ειδικό διαπραγματευτή της κυβέρνησης Ευθύμιο Βιδάλη, θα πρέπει να πειστούν και οι τράπεζες να χρηματοδοτήσουν το έργο, του οποίου οι ανάγκες μόνο μικρές δεν είναι.

Στο μεταξύ, ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Σταύρος Καλογιάννης συναντήθηκε με τον πρόεδρο της ΠΕΔΜΕΔΕ Γιώργο Ρωμοσιό και μέλη της διοικούσας επιτροπής. Ο κ. Καλογιάννης ενημέρωσε για θέματα που αφορούν τις προκαταβολές για τα δημόσια έργα μέχρι το 10% του συνολικού τους προϋπολογισμού και την παράταση ισχύος των πτυχίων των εργοληπτικών επιχειρήσεων μέχρι τις 30 Ιουνίου 2013. Επίσης, τους ενημέρωσε για διάφορα ζητήματα και ρυθμίσεις ενώ οι μηχανικοί έθεσαν στον κ. Καλογιάννη ζητήματα όπως οι δείκτες βιωσιμότητας των εργοληπτικών επιχειρήσεων, κ.α.


ΠΗΓΗ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου