Σε χειμέρια νάρκη στα εργοτάξια της Ιόνιας οδού.



http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRcp_JkKhp8N-_U-U6amVcW8ZcnWehB_1GM55KKRttB1d1WCJMk
Μέχρι το τέλος του Σεπτέμβρη αναμένεται το πρώτο ..φως στο τούνελ

Με αμείωτους ρυθμούς προχωρά η διαπραγμάτευση μεταξύ Κυβέρνησης και παραχωρησιύχων με στόχο να διαμορφωθούν εκ νέου οι συμβάσεις. Μέχρι τότε όμως τα εργοτάξια παραμένουν κλειστά και ενώ είμαστε ήδη στο Φθινόπωρο. Το ερώτημα που τίθεται είναι πόσος χρόνος απομένει στα εργοτάξια πριν αρχίσει η μεγάλη φθορά στα έργα που έχουν συντελεστεί;


Με τη σημερινή κατάσταση τα πράγματα δεν φαίνεται να είναι και πολύ ρόδινα και οι ελπίδες για γρήγορη απεμπλοκή των μεγάλων αυτών έργων ανάπτυξης φαίνεται πως θα εξαρτηθεί εν πολοίς και από τις πολιτικές εξελίξεις. Το μόνο θετικό νέο σε όλη αυτή την υπόθεση είναι η σοβαρότητα με την οποία φαίνεται ότι χειρίζεται την υπόθεση η ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών και ο ορισμός ειδικού διαμεσολαβητή ίσως είναι και το κλειδί για την γρήγορη και επιτυχημένη διαπραγμάτευση.

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ
Το σημαντικότερο έργο για την Δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο έχει απογοητεύσει καθώς από την αρχή αντιμετώπιζε μεγάλα προβλήματα. Το τμήμα στην Παλιοβούνα, ακριβώς μετά το Αντίρριο παραμένει άλυτο ενώ όσα χιλιόμετρα διανοίχθηκαν αντιμετωπίζουν πλέον το πρόβλημα της εγκατάλειψης. Εδώ πρέπει να επισημάνουμε πως η εταιρεία παραχώρησης και κατασκευής είναι πραγματικά άφαντη και δεν έχει εκδώσει δελτίο τύπου έστω για κάποιο μικρό κομμάτι συντήρησης εδώ και ενάμιση χρόνο. Μέχρι και σήμερα δεν υπάρχει κανενός είδους ενημέρωση με την στελέχωση της εταιρείας μάλλον να είναι εκμηδενισμένη..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου